NutuShopAll

Returnarea produselor

Politica de returnare

Daca alegerea facuta te nemultumeste in vreun fel, sau daca pur si simplu te-ai razgandit, ai 14 de zile calendaristice din momentul achizitiei, pentru a cere inlocuirea produsului, returnarea contravalorii acestuia sau un alt produs mai bun prin plata diferentei de pret cu respectarea legilor in vigoare si a cerintelor detaliate mai jos.

Daca ai primit produsul incomplet, neconform sau cu defecte de fabricatie, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 48 de ore de la receptionarea produsului. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Pentru a va exercita dreptul de retragere este obligatoriu sa completati formularul de retur.

Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator cu exceptia cazului in care primeste un produs defect vom suporta integral cheltuielile de returnare.

Taxa de retur (curier) este egala cu taxa de livrare la comanda initiala. In cazul returului aceasta taxa va fi retinuta de comerciant si contravaloarea produsului va fi restituita.


Conditii de returnare:

Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse care prezinta urme de consum sau de uzura, etc. Consumatorul este responsabil in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul trebuie sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa testeze un cablu/adaptor, nu sa il foloseasca si sa existe urme evidenta de folosinta indelungata.

Produsul trebuie returnat, impreuna cu toate accesoriile primate, certificatul de garantie si o copie a facturii.

Nu se accepta returul daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului.

Nu se vor accepta retururile in termen de 14 zile calendaristice, daca produsele prezinta urme de uzura sau folosire.

Termenul de retur de 14 de zile se calculeaza ca fiind timpul scurs de la data primirii/receptionarii coletului de catre client pana la data informarii asupra intentiei de retur.

De mentionat ca produsul trebuie sa intre in posesia noastra in cel mult 5 zile dupa scurgerea celor 14 de zile.

Nerespectarea acestor conditii poate duce la refuzarea cererii de retur. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

NOTA: Returnarea contravalorii produsului este efectuata DOAR prin virament bancar, avem rugamintea sa completezi contul IBAN in momentul inscrierii cererii RMA sau sa il aveti pregatit in momentul in care veti fi contactat de unul din reprezentantii nostri. Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.

Categorii de produse cu conditii speciale de retur

  1. Fashion (imbracaminte, incaltaminte si altele) - trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, nepurtate, fara pete sau rupturi
  2. Folii pentru tablete, telefoane sau eBook readere - pot fi returnate doar daca sunt sigilate
  3. Produse de ingrijire personala (inclusiv Cosmetice sau Maternitate) - din motive de protectie a sanatatii clientilor, aceste produse nu pot fi returnate decat daca nu au fost utilizate, desigilate sau testate
  4. Consumabile sanitare (masti de protectie, manusi, dezinfectant, etc.) - pot fi returnate doar daca sunt sigilate
  5. Electrocasnice mici - in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie returnate curatate si igienizate, pentru ca returul sa fie acceptat
  6. Becuri, lanterne, prelungitoare, prize, baterii, acumulatori si incarcatoare - pot fi returnate doar daca sunt sigilate
  7. Muzica si filme, Birotica si papetarie, Jocuri PC si jocuri pentru console - pot fi returnate doar daca sunt sigilate
  8. Saltelele, decoratiunile si obiectele textile se pot returna doar daca sunt sigilate.

Pasii care trebuiesc urmati la initierea unui retur:

1. Se completeaza o cerere de Retur AICI.

2. Se asteapta aprobarea cererii de catre un agent din magazin.

3. Impacheteaza corespunzator coletul, recomandam sa puneti intr-o alta cutie astfel incat acesta sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului.

4. Te rugam sa nu indepartezi etichetele produsului. De asemenea nu aplica sckotch sau etichete pe produs.

5. Produsul va intra in posesia noastra doar prin livrarea unei firme de curierat rapid de catre noi (Noi ne ocupam de preluarea coletului tau). Nu se accepta produse expediate prin posta sau aduse personal la sediul firmei noastre.

6. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client, cu exceptia cazului in care primeste din greseala un produs defect vom suporta integral cheltuielile de expediere, nutushopall.ro nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0727631145 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa retur@nutushopall.ro

Menu